helgen

Hej! 
Mår bättre idag :) 
har varit dålig i två dagar. 
I lördags åkte jag o lino till termo för att passa barnen , på söndag morgon vaknar dom 6:20!!! Ja trodde typ att ja skulle dö med tanke på att jag va uppe vid 4 för att ja var täppt och inte fick luft. Hade dessutom sjuuuuuukt ont i ryggen. Aldrig haft så ont någonsin! 
in kommer iaf pito o hoppar på mig  kl 6 o ville ha frukost. 
Så då var de bara att resa sig.
sätter honom i stolen o plockar fram frukost.
buzzy ropar då från badrummet o vill ha hjälp , när ja kommer tillbaka har pito käkat halva osten.(botten av osten me wax o allt).. Tokig unge 😉
När tjejerna kommer upp så börjar dom tjata direkt om att vilja gå ut o hitta på något. Tjatade hål i huvet på mig från 6-11.
när allt var klart begav vi oss mot ikea. köpte korv o glass till alla. Sen promenerade vi mot toys r us o där blev de fyra studsbollar.
sen åkte vi hem till dom igen för att lämpa av dom. 
Sen åkte vi hem. Stannade vid lundens pizza. Köpte två kebabrullar. En me kyckling och en vanlig. tänkte fira våra 11månader❤️
Gick hem och åt.
på måndag morgon vaknar jag av sur uppstötning me kräk i munnen. Går på toa o de bara totalsprutar ur röven.
ja typ bodde på toan. Aldrig varit med om de förut. 
Bajsade o spydde.(mest galla) 
sov o sket hela dagen.
igår stannade jag hemma för säkerhets skull. Mådde illa.
men somsagt idag är jag bättre :) 
va hos mamma och åt lunch o fikade sen åkte ja till jobbet.
inte mkt o göra alls. Men me roliga kollegor går tiden fort :) 
imorn blir de jobb igen. På fredag jobbar ja till 12 sen får vi se hur dagen blir :)
lååååååångt o detaljerat inlägg :) 
kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0