Söndags känslor

jahapp. Idag e de söndag igen, helgen går för fort :/
hae precis vaknat. O tanken äf väl att jag egentligen borde ringa Sarah för att vi ska ses o träna. Men ja har ju inte blivit av me min förbannade mens än. Så ja orkar inte ta mig in till sumpan.
men kanske att man skulle ta sig in i skrubben o springa lite på bandet hemma bara? Eller ta en prommenad? Har inte hittat nått bra ställe än faktiskt. 
Får se hur de blir. 
Jag är så extremt sugen på att baka trolldeg oxå o såklart lussebullar. men då måste man ju lyssna på julmusik o dricka julmust😉
Juste. Har nästan läst ut min bok oxå. Sjukt bra , bara måste ha dom andra 3 oxå! 
Ikväll blir de middag me min älsklings föräldrar oxå, får se va hon lyxar till med ikväll, alltid lika spännande ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0