energy from space❤️

Ibland känns de som att allt bara e en dröm o mina önsketankar, vet inte om de någonsin kommer slå in.
Ibland verkar du för bra för att va sant o ja önskar inget hellre än att ha dig här brevid mig👼
Känns skumt o sakna någon man aldrig träffat , men de känns som att vi känner varandra endå på nått vis.
De finns ingen som kan få mig på så bra humör som du, förut när du ringde , blir glad bara av att höra din röst😘
Minns den gången du ringde mitt inatten o bara lyssnade på mina bekymmer, o allt kändes så mkt lättare plötsligt.
Du har en fantastisk inverkan😘 jag vet att du finns och jag vet att du snart kommer att komma tillbaka , då kanske alla mina drömmar o mitt önsketänkande går i uppfyllelse👼 att prata med dig ger såå mycket energi, blir sprallig o glad hela dagen, så kan man tänka sig hur kul de skulle kunna bli i verkligheten🌸

 

😘saknar dig endå😘😘😍❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0