piss...hatar att hosta

hej
mår sjukt dåligt idag. de känns som att de brinner i lungorna varje gång ja hostar o ja får sjukt ont i huvudet :(
var på mollys 5årskalas i fredags. sjukt att hon redan blivit 5!!! var har riden tagit vägen??
hade köpt en massa dricka på bolaget för ha med mig till nationaldagen på golfängarna. 
åkte hem en stund för att sedan åka till kallhäll o spendera natten min svägerska på termo :) vi satt ute på balkongen och jag frös inte så satt ute till1 i linne!! kanske därför ja mår som ja gör idag :(
men det var en väldigt mysig kväll iaf <3
på lördagen var det alltså dax att packa väskan och bege sin in mot folkmassorna. 
tyckte jag mådde helt ok men ju längre tiden gick desto sämre blev jag. 
så efter lite velande hit o dit så valde jag att åka hem, mådde för dåligt.
pappa kom o mötte upp mig o tog väskan. 
gjorde ett försök o läsa lite ur min bok. men de e svåt när hostan är förjävlig!! så ja somnade ganska kort tid efter att ja släckte lampan. 
sen sov ja som en stock till kl14. men är fortfarande sjukt trött så jag kommer nog sova gott endå ikväll. 
har spendrat min dag med att äta o måla i min tingelingmålarbok o mina nya topmodell pennor :) 
nu sitter ja i sängen me världens huvudvärk o minns inte när ja tog tabletten... 
kanske ska titta på nån mysig barnfilm sen sova igen.
måste upp imorn o sjukanmäla mig. an inte jobba i dehär skicket :( godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0