lycklig

heji
idag stog ja mitt första kassapass på jobbet! De va läskigt men kul. Ska stå en timme imorn oxå, hoppas de går lika bra som idag hihi
annars da? 
Jo men ja har träffat en ny kompis som e helt fantastisk :) så himla glad varje dag:) 
vi har samma hjärnskada fast på motsatt ben. 
Vi har så mycket gemensamt , aldrig träffat någon liknande :) dagarna e så mkt roligare nu för tiden :) hihi
vi ska börja promenera 3dagar i veckan o gymma ibland:p
 
imorgon kommer de bli sorgligt på jobbet , min bästa kollega kommer att sluta :( min andra mamma :( 
så tänkte va lite extra finklädd o köpa nån fin blomma till henne :) 
sen skulle ja på lunch me min nya vän:) wihiiiii
ja e så glad fast ja inte kan sova 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0