Falska ryckten...

De finns en annan kollega som däremot inte e lika rolog som dom andra. 
De har uppstått problem o ja vet inte hur ja ska lösa de :/ 
han e få sjukt på nu så de börjar bLi jobbigt. 
Precis blivit av me ett problem så direkt kommer nya. 
Jag vill inte behöva foga mig efter han psykostil. 
Mjag umgås me dom ja vill o tycker om o ingen kan bestämma över mig. Har ingen plikt att ta hand om dej... Visst ja e bra på att lyssna men nu känner ja att de escalerar me ord o andra saker som gör att de känns jobbigt. 
Vill inte ha problem som går ut över arbetet. Att ja inte kan jobba som ja ska pga dålig stämning o annat.
har förklarat exat för denna person hur läget e ända går personen o sprider falska ryckten bakom min rygg till de andra kollegorna. Då får ja flipp! Så om denna person kommer imorgon så har jag en hel del saker att säga. 
Hatar falska rycktes spridningar!!!! 
dkönt inskriva av sig lite :) 
godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0