Dreaming people

Hej. 
Nu e jag nog på bättringsvägen:) 
ska iaf ta mig till jobbet imorn. Blir de för jobbigt så går ja hem. 
 
 
Hur kommer de sig att vissa ser allt o vissa ser ingenting?
De e så himla konstigt. Dom man vill o önskar ska se dom ser inget men så finns de dom andra som ser allt o då vet man inte hur man ska agera.
många gånger i livet har ja önskar att ja e som alla andra. Att just en personen ska gilla mig som ja e o inte bara som kompis. Ja blir alltid allas "syster" eller kompis. Visst de e bra på många vis. Men ibland så vill man va den som blir vald först o som är mest intressant.
men den dagen kanske kommer.. Jag är rätt nöjd me mitt liv som de e nu. Känner mig stark i mig själv o rätt ointresserad av "pojkvänshysterin" ja alltid haft.
den dagen den lyckan helt enkelt.
sen e de klart att de finns vissa ja fantiserar om, drömmer om o önskar att de kunde bli sant. 
Men om de vill sig väl så kommer den drömmen att slå in någon dag :) hehe. Godnatt 😉😉😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0