Saknar dig mer än vad du tror

heji i torsdags hade jag så dåligt samvete , mitt lilla hjärta blev 30 veckor. De hade inte varit lång tid alls kvar nu om ja hade fått bestämma.
Idag e de 30+3 vilket innebär 66 dagar kvar i magen. 66 dagar av lycka o kärlek för mig o min lilla sötnos.
men ja hoppas verkligen att du kommer att få ett syskon en dag :) men någon bättre fadersfigur än din.  Någon som bryr sig om oss och inte om sig själv. 
Så oerhört trött på självupptagna människor som gör allt för att skydda sitt eget  skinn o inte kan stå för vad dom gjort/orsakat. 
Denna aborten som ja gjorde har orsakat mycket jobbigt för mig både fysiskt och psykiskt. 
De var mer påverkande än va jag kunde tro. 
Slutar lixom inte blöda., vet inte hur länge jsg står ut med detta blodandet. Att aldrig kunna känna mig trygg o fräsch.
har blödigt i stort sätt varje dag sen 21/8. De börjar bli påfrestande nu faktiskt.
jag kan inte låta bli att sakna mitt lilla frö. Ja vet att du hade blivit otroligt fin❤️🙏
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0