Förvirrad tjej

Heji
har just tittat på Orion -sjukt fin film, den fastnade i hjärtat. 
Men den fick mig att fundera på existensiella frågor. 
Va e de för mening me livet? 
Varför leva ett liv styrt av andra?
när kommer lyckan att hitta mig ?
när e de slut på allt jobbigt o tragiskt i mitt liv?
finns de någon som kan svara på de? 
Finns de någon Gud där uppe som besvarar ens böner?
ibland kan man ju undra för livet är väldigt ofta sjukt orättvist
senaste veckorna har jag haft dippar då ja funderar på om de e värt och leva och vad jag lever för ? Vad ja än gör elr väljer så blir de bara fel. Jag orkar inte mer fler vägar som inte leder någonstans..
hur många minor ska man behöva trampa på för att förstå? 
Jag vet inte och jsg tror ingen annan vet de heller. dom som lever lyckliga kan inte svara på hur de kom sig, dom bara fick chansen.
är man singel och olycklig så e de väl ingen som blir intresserad? 
jag fattar inte vad jsg gör för fel, varför alla lyckas utom jag 😢 
ge mig ett tecken om de nu e så att de finns en högre makt som kan hjälpa mig
 
//förvirrad tjej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0