Finner inga ord

Denna dagen började bra o slutade i kaos! Hoppas på morgondagen, att den har nått mer givande att ge.
fy faaan vad ja e trött på mig själv o att jag aldrig kan lyckas med något elr inse saker i tid. 
Så förbannat jävla arg just nu så jag vet inte va ja ska ta vägen. 
Vissa människor alltså!! 
Men nu känner jag att idag fick ja de bevisat för mig. Äcklig stil säger ja bara, usch! 
usch så trött på livet o att jag alltid lyckas välja fel. 
Två smällar på samma kväll... 
Nej fy fan nu blir de ändring på livet o på min stil o mitt beteende. 
Nu e de dags att rensa. Vf spara en vissen blomma när de finns fräscha? 
Piss off humör o kan inte sova. 
Jävlafuckingäckelfitthellvette. Så känner jag mig nu. 
Pondus o bitchighet? Jepp de ska bli lite mer jag. Lite mer självupptagen. Tack o hej // sur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0