Aaaaaaj!

Varför e livet så sjukt orättvist för vissa ? 
Jag orkar inte mee smärta!!! Orkar inte orkar inte orkar inte sa jag!!! 
Snälla Gud o alla allsmäktiga ge mig styrka o kraft!  Vaknade imorse med jätte kramper i magen o panik ångest, kunde inte andas, hyperventilerade o grät av smärta
fick en citodon o allt lugnade sig. 
Gick på toa o plötsligt va de helt torrt, inge blod! Wihiii tänkte jag, kanske att va meningen att de drog ihop sig för att sluta blöda??
men nej , nu gick ja på toa o de va blod igen , fuck!!! Va e de för fel? 
Jag orkar inte mer! 
Kommer inte att klara av intervjun om dessa smärtor fortsätter 
så snälla, ge mig kraft att orka mer. Snälla gör så att de slutar blöda nu amen🙏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0