10 sprutor

Hej nu e de torsdag igen. De går så fort. Känns inte alls länge sen ja tände ljus för min lilla stjärna o lyssnade på låtar som påminner om tiden me dig. Har redan gått en vecka! 
Hade alltså gått in i v.34 idag. Heeelt sjukt
saknar dig så ❤️
Igår va jag på vc för ny utredning om min blodbrist o höga blodtryck :/ jobbigt jobbigt
idag var ja på Danderyds sjukhus o fick botox Sprutorna. 10 sprutor!! Helt sjukt o denna gång gjorde de knappt ont. 
Hade sån jävla panikångest för att de skulle bli som sist men de gick jättebra! Så stolt över mig själv 😃😃
efter de bjöd mamma på lunch i kista o sen kaffe o glass, då kändes de bättre ❤️
Nu känns de ömt i benet men ja hoppas verkligen att ja kan följa me plan nu o få bättre resultat hihi
på måndag kl 2 ska ja på arbetsintervjuv oxå wihiii jag ser ljuset i den kolsvarta tunneln nu. Hoppas verkligen att jag får detta jobb! 
Tänk om de kunde va min tur nu, tycker ja har stått ut med för mkt nu, ja skulle verkligen behöva uppleva nått kul i livet igen, så håll tummarna👍🙏
nu e jag helt slut så nu ska ja sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0