hoppet är de sista som lämnar dig

Idag fick jag en hel del nya insikter som jag aldrig tänkt eller känt förut.
de började me besvikelse.. Ja hade sett fram emot en rolig grej som skulle hända imorn, som ja längtat efter och planerat hela veckan men somsagt de slutade i besvikelse.
senare kom de nya insikter till mig som ja aldrig skulle kunna tro, som ja hade slutat tro o gett upp hoppet om. Men som nu visade sig vara påriktigt. Vilket e fantastiskt o jag blev otroligt glad o stolt! 
en tro som jag begravt har jag nu ikväll återfått och vill o hoppas att de håller i sig.
nu känner jag att jag kan sova utan oro , en stor lättnad har släppt från mina axlar. 
Imorn e en ny dag. " glöm dina bekymmer imorn kommer nya" 
(citat från en bra serie) 
godnatt 😘 glad påsk 💕🌟

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt! <3

2015-04-06 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0