Livet fuckar ur när smärtorna tar över

Hej de va ett tag sen! Har inte vetat va jag bil skriva... Igentligen vet ja inte de nu heller.
försöker komma underfund med vem ja e faktiskt och vad jag tycker o tänkervom livet..
jag har förändrats en hel del tycker jag på senare tid jag e mycket lyckligare och gladare o ja känner mig mer sprudlande
har köpt nya ansiktsvårdsprodukter och bara efter 4dagar ser ja ett frächare resultat vilket oxå gör mig glad :) 
håller på att tagga ner rökningen oxå pga min jobbiga hosta , idag har ja lyckats att bara röka 2  cigg. 
Jag har dessvärre fortfarande nattångest och mardrömmar väldigt ofta vilket gör att ja har en förmåga att sova länge på dagarna för att ja somnar så sent på natten
jag hatar när nattångesten tar över! gråter mig ofta till söms av olika anledningar vilket inte heller är så kul i längden. 
Har börjat fundera på att göra om höft operationen igen oxå. E så trött på all äcklig jävla smärta jag har nu!! 
Jag vill bara snabbspola dessa två veckor o bli frisk igen!! 
/livet fuckar ur när smärtorna tar över
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0