Tankar

Ja identifierar mig helt o hållet med tom bovalius i skilda världar just nu. Vi e fan exakt lika dana... Allt vi gör blir fel o för naiva o tror gott om alla o inser sen smäll efter smäll att man valde fel o ändå går man på nitar igen för att "denhär gången e bättre" 
va som händer gällande mitt kärleksförhållande till min bobbo vet ja inte alls längre vad ja har.. De e vi ses imorn, allt blir bättre snart ja lovar, ja älskar dig du e mitt allt.. Men vad är ord i gämnförelse med handling? 
När är snart? När blir de bättre?? Hur länge ska ja orka vänta på dedär "snart" ? 
O va gäller att vara en bra vän verkar ja inte lyckas med så bra heller....
ja orkar inte mer:( 
ja vill bara bort ett tag o ladda upp mina batterier !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0