summerlife

heji de va ju ett tag sen ja bloggade nu tror ja väl :P
har hunnit med en hek del, solat o badat o bränt sönder ryggen, varit på tatoo studio o kollat in annettes nya fågel o blev fett sugen själv på att gadda mig :)
har bott lite överallt oxå hihi först hos brorsan när dom va på gotland så ja o mamma hade supermys med abbelitepiiito<3
sen har ja bott hos syrran när dom va på gotland o nu e dom ute på nån ö så nu bor ja här igen med rolis <3
igår hade vi supermysigt verkligen, köpte massa gottis o lyssnade på musik, spelade kort o hoppat studsmatta ( hör o häpna! jag har hoppat studsmatta för första gången i mitt liv)
 
ikväll blir de utgång med efterlängtade vännen åsa , det ska bli skitkul, verkligen 100000 år sen vi sågs sist nu.
solen skiner o ja hoppas att dethär blir en bra dag ;)
xoxo malin <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja idag kommer det att bli en kanon kväll :D

2014-07-12 @ 13:04:25
Postat av: Åsa

Och du verkar ha haft mycket skojsigt för dig , du får uppdatera mig ikväll

2014-07-12 @ 13:05:52
URL: http://thelifeofasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0