Till mitt lilla frö❤️

Heji mitt lilla hjärta. 
igår hade ja gått in i vecka 26 om du hade fått finnas här hos mig. 
Du har fått ett fint hjärta av mig med ditt namn på och jag hade även tänkt att köpa en ängel att ha på ditt altare❤️
Ja fick två fina röda ljus av mina kusiner som ja tänkte skulle stå fint på din hylla ❤️
Ja saknar sig väldigt ofta i mitt hjärta och i själen även om ja kanske inte skriver så ofta till dig längre. Du kommer för alltid att finnas med mig❤️
Jag tänker på dig ofta och ännu oftare ångrar ja beslutet.
har bara haft så mycket problem me allt sen dagen du lämnade mig. 
Ja önskar och hoppas att du ger mig kraft att orka fortsätta och försöka se ljuset i livet när de känns som mörkast. 
Jag vet att du finns med mig och hjälper mig när de känns jobbigt, och jag hoppas att du finns med mig den dagen du får ett syskon❤️ 
Saknar dig så mycket mitt lilla frö som aldrig fick  chansen att få komma till mig❤️❤️❤️❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0