Blods band

min familj e dom starkast människorna jag känner! Dom bata finns där i alla lägen, man känner sig älskad och behövd. 
Visst alla har väl sina ryggsäckar me tunga stenar. Men vi e starka endå!! Vi har gått igenom så mycket som på något vis fört oss närmare varandra.
ja kanske ser stark ut på ytan men innanför mina höga murar så e ja bara en liten flicka som behöver stöd och kraft. 
Jag klarar en hel del men iblsnd brister det och då brister det till botten och de blir svårt att ta sig upp igen. De krävs otroligt mycket kraft och vilja för att klara av det! Den kraften måste jsg hitta tillbaka till som ja faktiskt en gång hade, den vill ja ha tillbaka! 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch låter som att du har mycket jobbiga tankar just nu . Men jag vet att du är stark och det blir bättre ,kram

2014-12-14 @ 00:50:55
URL: http://thelifeofasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0