sista helgen på jobbet

hej här sitter jag ensam och tankarna börjar smyga sig på igen.
va gör man åt de då? när man vill tänka men samtidigt inte så blir de kortslutning i huvet. de e så skönt att de är lov nu, de behövdes verkligen. har mycket att plugga iaf men de är smällar man får ta när man hamnar efter
ska försöka ta mig ur den mörka cirkeln ja har varit i nu senastetiden, ska vila upp mig och försöka komma ikapp så kommer nog allt kännas bättre.
vill inte att nånting ska påverka skolan för ja vill klara detta så jag kan ta mig vidare till mitt mål.
skönt de skulle vara om känslorna inte styrde så mycket som dom gör hos mig. livet skulle vara så mycket lättare då...
detta är min sista jobbhelg oxå
fixade pappret från arbetsförmedligen i fredags så denna månad kanske ja får mina pengar oxå, de skulle inte va så dumt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0