Positiv, hur blir man det på riktigt?

Hejiheji
vet inte riktigt va ja ska skriva idag.
vet inte vad de e me mig längre, klarar inte av skolan , kommer försent, missar uppgifter o allt blir bara knas..
men samtidigt känner jag mig starkare o tryggare i mig på nått sätt.
 
har nya kompisar som jag trivs med och som gör mig glad, skrattar väldigt mycket i skolan när jag är med dom o de är kul för jag behöver positiv energi och de får jag av dom 
imorgon börjar en ny vecka och jag hoppas jag klarar av den bättre än va jag har gjort hittills 
 
+ att du har en väldigt bra inställning och är positiv, de har fått mig att tänka i andra banor
"det finns inga problem , de är du som skapar dom i ditt huvud" sluta grubbla så mycket så blir livet lättare, de e fan sant
ibland önskar jag att jag kunde vara mer som du <3
godnatt
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja vad är det man brukar säga , tiden har sin gång . Tror att du snart kommer att känna dig lycklig på alla plan . Och fortsätta att kämpa med skolan det kommer löna sig i slutändan :) kram !

2013-11-26 @ 13:50:28
URL: http://thelifeofasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0