Utkast: Mar. 03, 2013

hejihopp :)
nu e de söndag igen och imorn är det tillbax till verkligheten i skolan extra lång sportlovs helg:)
i fredags träffade ja åsa på ica och tog en fika och köpte lite blombuketter till mammas kompis. på kvällen gick jag och mamma på festen hennes kompis fixade. det va jättemysigt! hon bjöd på libanesisk mat och stämningen va på topp :) lite vin och all den goda maten och roligt sällskap så det va kul.
på lördagen fick vi sova ut lite och sen kom molly och manda hit för att sova över, det va myspys, fick flashback från när rolis va i den åldern och sov över. allt gick bra men idag är jag lite trött, inte van att gå upp 8 på söndag mornar. men de är rätt bra för jag är väldigt trött nu och kommer nog somna ovaggad om en stund.
imorn blir de att gå upp halv 6 för att duscha och fixa mig till skolan :) hoppas bara att väglaget är bättre än idag för jag vill ha mina vårskor men samtidigt vill ja inte halka påväg till plugget :/ jag vill ha riktig vår nu med sol och ren asfalt på vägarna.
imorn och på tisdag kan ja ta en senare buss och resten av veckan tar jag 8:13 tåget med annika , morgonpigg som jag är :)(när jag kan åka halv 9 hemifrån) hihihi
godnatt

Kommentarer
Postat av: Annette

dendär sommardagen mins man väl!! Gid så man längtar!

2013-03-05 @ 11:15:59
URL: http://storalangtan.blogg.se
Postat av: mamma

Åååååh sommar var är du?

2013-03-11 @ 11:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0