snicksnack

hejiheji..
nu e de helg igen o ja bara längtar till att de ska bli måndag igen, gillar inte dom helgerna mamma jobbar.. :(
men helgen har varit rätt kul endå än så länge. i fredags åkte ja o mamma till kallhäll för att hämta tjejerna o buzzy, fett gulliga <3<3<3 har saknat dom fett mkt de va så himla länge sen så de va myys!
mamma köpte fika så vi gick hem o fikade o bara myste i massor :D så nu har ja fått tanka mitt faster hjärta för ett tag hehe
idag har ja sovit länge sen åkte ja till vällingby för att träffa hera :) de va kul, käka lite donken o bara snacka tjejsnack , mysigt :)
de jobbiga är resan fram & tillbaka. 541 mot vällinby tar typ 1000 år men jag hade min fantastiska musik så de gick bra :)

har blivit heeeelt insnöad på stiftelsen! dom är så sjukt bra, texterna bara träffar rakt i hjärtat och fyller mig både med glädje och sorg.
vissa delar av texterna påminner mig om en person jag inte vill tänka på, som jag raderat ur mitt liv men som ändå kommer upp i mina tankar ibland och får mig må illa.
iaf imorn är de söndag och jag vill köpa hårfärg o känna mig fräsch igen. funderar fett mkt på mörklila faktiskt woopwoop ;)
sen e de måndag igen och back to school again :)

Kommentarer
Postat av: Annette

vad vart det för hårfärg?

2013-03-18 @ 18:05:30
URL: http://storalangtan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0