jaha där ser man

heji
vet inte riktigt va ja ska säga för ja vet inte ens om jag har vaknat än..
just nu vill ja bara krypa ner i sängen och bara somna om  för jag är uppe för tidigt och bara mår illa , e inte så taggad alls på skolan idag, jag har sjukt ont i magen oxå så man bara vill dö, har typ inte sovit alls inatt pga de, så sjukt onödig smärt dedär.. :(
 nu ska jag lyssna på westlife och andas lungt och försöka fixa till mig lite så får vi väl se vad denhär dagen bjuder på.
helgen va väl kul typ, va ute och käka lunch med mamma och annette sen köpte vi massa garn så nu stickar mamma massa roliga vantar, skitnice :) lördagen va väl intressant typ och söndagen va bara död, skulle ha pluggat men orkade verkligen inte..
/torrt inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0