jag bott sverje 20 åren

tjatja bloggeen
här sitter jag och är ganska så sliten efter helgen måste jag säga men de va såå värt dee förutom att ja dragit på mig nån irriterande jävla rethosta :/
men jag e nöjd endå. i fredags träffade ja mina honeyboboboos i vällingby men de va fett öde så de blev en tripp till lionbar, de va mysigt, vi blev väl lite lagom fulla sådär & bara hade sjukt kul åt allt som hände så de va värt resvägen. de tog typ hur lång tid som helst att komma hem men tillsist gjorde vi de och landade i min säng, sov väl inte särskillt mkt ;) blen några toarunder och rökpaouser så sov väl kanske 2 timmar sammanlagt
men de hindrade inte mig från att packa väskan, lämna mina vänner och åka till kallhäll för att tillbringa natten med mina små termovägsgangsters ;) <3<3<3
de va mysigt, så denna dag spenderades med dom och nu e jag bara hemma och tvättar och vill bara soooooooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0