lucky

heeji!
ja har haft en softhelg o imorn e de skola igen! :D
vet inte om de e fel på mig men ja har längtat hela helgen till stt de ska bli måndag igen ;) ja tycker de e kul där hehe
de e sportlov för de vanliga klasserna o vi har halv vecka o slutar tidigt. på tisdag blir de en tripp till uppsala oxå.
idag har ja träffat åsa o pernilla, vi tog en runda på ikea o en fika sen en tripp i centrum. jag har även färgat håret igen så nu känner ja mig fräsch igeen :D älskar känslan att va nyfärgad, alla frisyrer ser så mycket bättre ut då , gillar blandningen med rött&svart.
köpte nya svarta jeans i fredags oxå , har letat överallt efter svarta jeans så de va kul att äntligen hitta de :)
allt känns bara så bra och jag är så mycket gladare, älskar den känslan!! <3<3

Kommentarer
Postat av: Annette

Härligt Maloooni :)

Snygg bild, bra fotograf ;)

2013-02-26 @ 11:31:44
URL: http://storalangtan.blogg.se
Postat av: mamma

Jag älskar den känslan när du känner så <3

2013-02-28 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0