livets nya start

hejhej!
nu har jag gått i skolan i två dagar, typ som introdagar, har inte direkt haft några seriösa lektioner men imorn lär det börja på riktigt.
imorn ska ja få skåp oxå, inte för jag direkt vet va vi ska med de till men endå hihi, man har ju bara en bok än sålänge o den har ja ju i väskan, jackan har man på sig så.. ja men de kommer kanske tyngre böcker hehe.
det bästa med denna skola skulle va att inte har några läxor och visst det har vi inte heller. men jag hann inte klart med uppgiften om dokumentären vi såg så ja´g mailade till kig själv och skrev klart de nyss,hemma i soffan så skriver ja ut de ikv och tar med till plugget :)
varje måndag ska vi tydligen ha nyheter med osas och prata om så nu ska ja bli vuxen och kolla på nyheterna på söndagar och på måndag morgon innan jag drar hehe.
jag känner mig även mycket bättre nu än för några dagar sedan. jag känner mig tryggare och gladare :) fine de e skitjobbigt och gå upp tidgt, men när man väl går upp så e de okej. älskar känslan av att sätta på sig fina kläder, fixa håret och sminka sig :) sen att ta sig iväg hellt själv, att åka tåg och tunnelbana är inte min grej, för ett tag sedan hade ja typ gråtit och fått panikångest av detta, men nu känns det bara bra, det är lättare än va jag trodde att åka dit och hem.
sen kommer de va lite roligare oxå, kommer åka med annika tis-fre för då börjar hon oxå 9 o slutar 4 eller 1 hehe så då får man sällis oxå :)
idag vill ja bara duscha, kolla på film o äta nått gott , bara njuta av ledigheten innan livet börjar på riktigt imorn!

Kommentarer
Postat av: Annette

vad roligt, äntligen en liten update :)

Det låter ju som en jätte bra skola. Skulle också vilja börja plugga...

2013-02-03 @ 16:29:50
URL: http://storalangtan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0