grattis sötnöt

grattis min bästaste älskade rolis på 12 års dagen!:D
jahapp idag börjar mitt sportlov och jag tänkte sova ut för att vara pigg o glad på rolis stora dag. men nej först vaknar jag vid 6 men somnade om till kvart över åtta och kunde inte somna om :/ så de va bara att gå upp för att spendera min lediga dag. jag käkade ,städade och fixa mig för att halka fram påvägen till carola.
så vi bakade kladdis och en skitfin tårta :)
imorn blir de fika med åsa i centrum o prata av sej sen på kvällen blire fest hehe:)
helgen kommer bli mys oxå.
fredag:fest
lördag: manda&molly ska sova över o ha de mys
söndag: sova ut och läsa ut lite påbörjade böcker sen är de måndag och tbx till skolan igen :D godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0