U make me smile

Heji
jag ville bara börja med att säga u make me smile💗
det är så roligt att ha nått man känner att de är värt att gå upp fmorgonen för igen. De har varit så sjukt mycket saker för mig nu så de känns som att jag har fått narkolepsi, ja bara somnar hela tiden, blir aldrig riktigt pigg längre.
i fredags var vi på elton John de var coolt :D
bortsätt från att ja hade feber o somnade till då o då så var det en grym upplevelse :)
jag e fortfarande sjuk min mage spökar fortfarande , hade tänkt att jag skulle försöka få ihop arbetet  idag , elr iaf nått av de..
men jag somnade med ett leende på läpparna och vaknade på samma sätt, de känns som att denhär dagen kan bli bra :)💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0