Panik e bara förnamnet

Fyfaaaaaaaan!!!!!
allt e bara för mkt just nu! Ja villbrasts skrika ute mig all panikångest sfär allt som händer just nu. Har så otroligt mkt i skolan nu så man typ smäller av.. Den uppsattsen hit o den dit o sen ska man hinna me allt samtidigt som de känns som att kroppen håller på att kollapsa av allt.
inte nog med de så är ja nu på termo o tar hand om småtrollen som har varit hemma från dagis pga magsjuka.. Kul om ja skulle bli sjuk till på fredag
iaf snäll som jag faktiskt är tog ja min väska skyndade hit så ja glömde ta me mig mappen ja skulle plugga på till imorn, så de blir väl att hitta på nån ursäkt för vf ja inte är klar ännu..
menmen vad gör man inte för familjen??
"skolan går först" nej inte i mitt liv. 
Allt löser sig nog nåndag hoppas jag. Annars blir ja väl kvar där i flera år som vissa andra 
aja man kanske skulle försöka sova så man ser ut som en människa imorn när man ska till dagis kl 7
godnatt
mvh slutkörd
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0