Nytt år nytt liv 2014

New yearseve 2013-14 har jag bestämt ska bli mitt år!
jag ska bli en helt ny människa
jag e tamigfan en sjukt jävla grym tjej och det ska jag börja visa på riktigt nu
e så trött på att bli dåligt behandlad o allt dedär
nu ska de bli ändring 
here comes the new Malin! ( thaaa bitch)
jag ska gå in helt för att jag är grym i stark o inte tar andras skit
jag är jag o duger inte de så dra för jag klarar mig utan om de ska va så
de finns miljoner fiskar i havet haha
ja kanske har stött på fel men de finns fler
vill inte ha vilken skit som helst
från och med nu har ja slutat leta i papperskorgar som en annan lodis
gott nytt år o godnatt💞🎊🎊🎊🎊🎉🎶🎶🎶🎶🎧🎤🍷🍷🍷🍻🍺🍴🍹💪💖💖🌟😍💜🎊🍹🍹🎊🚬🎶🌟😄😘💖💞💗💗👼😃🎊💜👄💓💋👼🎶🎶🎶🎶
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra där! Kunde inte sagt det bättre själv. Nu kör vi!!

2013-12-31 @ 00:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0