plommonplock

 ursäkta min otroligt fula frippe, den syns inte ens i solen på bilden ;) e osminkad o morgontrött :p



nu börjar de bli allvar i skolan o jag får panik, de läxor, studentplanering,projektarbete o allt samtidigt, man ba OMG, chilla lixom, alt händer samtidigt.

vi ska jobba om assyrier,syren o de osmanska kriget, där de dog otroligt mkt folk. eftersom de måste handla om folkmord så fick de bli de. man ska blogga om allt man gör så vi har gjort en annan blogg som läraren ska läsa o ge tips o sånt.

men ja va så trött o deppig idag så vi fick inte mkt gjort idag inte.. tyvär

somsagt så vare mina tankar någon annanstans största delen av sista lektinen... vet inte va de e mig.

idag fick jag iaf reda på en rolig nyhet från skolan, så de va kul att få reda på hehe :-D

3 april ska ja på en skiva , hoppas de blir kul :)

juuste vi åkte o plockade plommon på gymnastiklärarens tomt idag, först våfflor & saft sen plommonplock o sen skulle vi hem igen de va rätt kul faktisk hehe :-D tur att man har snälla vänner :-D <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Sötnos!

2011-09-01 @ 22:36:02
Postat av: mamma

SÖTNOS DÄR!

2011-09-01 @ 22:48:16
Postat av: Steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena

din kompis e fett lik lindsay lohan, förr asså :o

2011-09-04 @ 01:03:38
URL: http://cakegeneralen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0