mina syskon

jag har 4 helt underbara syskon. tre äldre systrar och en äldre bror.
Dem har alltid funnits där för mig och ställt upp om det är problem eller om man bara vill umgås.Alla vi fem har väldigt bra relation till varandra fast det är typ 12 år mellan den Annika och mig :)

min fina syster Annika. Hon är äldst och har alltid varit min förebild, jag ville bli som henne när jag blev stor. Hon var alltid glad och positiv och hade olika killar som jag oxå gillade särskillt en. han var så mysig :) hon är och kommer alltid att vara min förebild, hon har en så mysig familj med tre tjejor och en jättebra kille. precis så som jag vill ha det :) jag kommer alltid att älska dig min fina syster!<3





 min fina bror Tommy.
han har och är fortfarande också  en förebild för mig fast på ett annat sätt, jag har alltid sätt honom som stor och häftig, han var stark och kastade runt mig när jag var liten och busade. han är alltid glad och go. jag har varit stolt över han och skrytigt om att han e DJ och har varit i massa länder och spelat. han har lixom alltid funnits som en liten nalle här hemma som vi stog i kö för att få pussa godnatt när vi va små jag och stina :) Nu har han också familj, två tjejer och en liten mini-tommy och en otroligt mysig och bra flickvän <3




min fina syster Annette.

 hon är också min förebild på många sätt. vi är mest lika till utseendet och sättet och prata på ibland, vi har ungåtts mer än med cdem andra för dem var stora och coola, annette har varit på båda sidorna ibland med mig och stina men även med annika och tommy när det var fest.
men du är en otroligt stark tjej och jag är stolt över dig :) du är oftast glad och go men du har dina sidor också ;)
Annette har tre söta katter kanske kommer de en liten bebe oxå får vi hoppas. hon har även en väldigt bra kille. dem har det också som jag vill ha det. ett mysigt förhållande. <3




sist men inte minst min fina syster Stina.
Stina är bara ett år äldre så vi har nästan varit som tvillingar hela livet, lika kläder,blonda och små
det blir automatiskt så att vi blir närmast varandra fast vi är minst lika varandra, helt olika personligheter, helt olika stilar och tänkande så vi bråkar rätt ofta men det var värre förr ;)

stina är alltid överglad så man blir nästan trött på henne för att hon har för mycket energi. hon är bra på allt med datan och hon kan fixa mycket med de, hon är även bra på att känna av hur man mår och det är skönt alltid ha en vän hemma :) jag är oftast heldre med mina syskon än med kompisar för allting blir så lätt då. fast det är kul att va med kompisar också så är det en helt annan sak att vara med syskonen. <3
jag älskar alla så otroligt mycket dehär inte ens hälften av vad man skulle kunna skriva om er



mina fina syskon!

Kommentarer
Postat av: Annette

love you!

2011-09-26 @ 19:44:56
URL: http://sparrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0