irriterad

jag e så sur,arg, irrieradf och allt man kan vara. vem tror du egentligen att du är? först tror du att du äger mig och kan få mig till vad som helst, men där hade du FETT fel för jag går inte med på saker som jag inte vill.
jag är trött på att alltid vara ett andrahansdval för folk, personen  man ringer när ingen kan. det är den fulaste känslan som finns.

du sa att du hade " haffat" mig men det gick ju väldigt bras... elr?... NOOOOOOOOOOOT. du är bra på att snacka du, men hur många % av det du säger är sant? det kan man inte veta, därför kan man heller inte lita på dig. vilket är synd för jag trodde att det fanns en riktig, snäll, mysig söt person som jag fick uppleva förut. det verkar inte som att den delen av dig finns kvar längre och då finns det ingenting att kämpa för. det är så lätt att slänga ut ord på sms och sen är allt övar bara sådär. men jag bryr mig inte. jag behöver inte dig i mitt liv. jag var tydligen inte så viktig som du sa så då behöver man ingenting.

jag önskar bara att jag hade  hunnit det till dig innan du hann säga det, just det ordet.... hejdå!!!! stock call me in  the middle of the night when you get mad when you get it back.... fuck you!

Kommentarer
Postat av: mamma

Typer som ger dålig energi ska man snabbt göra sig av med!!!!

2011-09-30 @ 17:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0