6. min dag i detalj

imorse försov ja mig lite s jag missade bussen ja tänkte ta. men jag hann iaf.
kom till skolan halv 9 och hade natur & fritid B så ja höll på att somna för ja hade inte riktigt vaknat än.
efter det var det rast och sedan idrott vilket var elevlektion yoga. det var roligare än jag trodde hehe

efter det var det lunch. det var kycklingryta och ris och grönsaker och vatten.
efter det var det en lektion i psykologi sen prjoektarbete och vi fick gå hem tidigare :)

nu sitter jag hemma och har hittat kläderna till spexfototot och e såå sjukt hungrig, sur, irriterad och förkyld :(
ska äta våfflor snart sen ska jag chilla och titta på idol och ¨nått mer ta en kvällsfika sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0