1. presentation av mig

heeji här kommer en prentation av mig.

jag heter Malin Axelsson och är 18, snart 19 år.
jag går på HTS-handel,tjänster och service på pedagogprogrammet, det är väldigt roligt för att jag vill jobba med människor,helst barn eller människor i behov av stöd. för det har jag mycket erfarenhet av ifrån mitt eget liv. jag tror att jag skulle passa att jobba med barn som behöver extra hjälp för jag har mycket förstålse och medkänsla att man inte kan göra allt som alla "vanliga" barn kan.

jag har även otroligt mysig familj som jag älskar otroligt mycket. jag umgås väldigt mycket med alla mina syskon, syskonbarn och mina föräldrar.

jag brukar vara glad men ibland har man sina dåliga dagar och då är ja verkligen inte glad alls.

ja de var väl lite om mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0