pluggisch

tjaa idag var det alltså resursdag eller var de nu heter. så jag åkte till skolan till halv nio och började direkt med apuuppgiften för att slutföra mitt handskrivna uppgift, det blev ca 8 sidor handskrivet så de borde väl blit typ 3 sidor på datan.  så jag hoppas de blir ett bra betyg på den.

när jag var klar med så skrev ja ut högkultur uppgiften från historan och lämnade in den. sen  tänkte jag renskriva svenskan med då var det låst i datasalen :( så då bestämnde jag mig för att åka tidigare imorn och göra klart det jag inte hann indag.
halv 2 tog jag bussen till viksjö för att hämta manda och molly på dagis :) det gick bättre än jag trodde hehe. när jag hade fått med mig dom gick vi ner till ica och handlade lite kakor och festis :)
så vi fikade när vi kom hem sen efter en stund kom ricky så jag fick skjuts hem, fett skönt.

när jag kom hem höll pappa på att fixa pizza sen när vi ätit det så messade nettis och ville ha med mig till ikea. så vi åkte dit en stund men nu e jag hemma igen :) måste gå och lägga mimg vid 10 så jag orkar gå upp tidigt imorn och duscha och åka till mötet i skolan kvart i 9. efter det blir det råpluggning med nickan :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0