feelings

heej
ja e så snurrig, jag vet inte vad jag känner, jag vet inte om det är äkta eller om det bara är inbillning  med minnen från förr.

det finns så många men när är det äkta och på riktigt? vem ska de vara, hur ska han vara,hur ska han se ut?? ja vet faktiskt inte för jag vet inte vad jag letar efter. jag vill bara ha en snäll, trogen, mysig, kärlekfull och underbar person. självklart ska man vara tillsammans ofta, men ibland måste man vara ifrån varandra för att få sakna, för att slippa småbråk och svartsjuka. det är det värsta som finns det förstör allt. kärleken till en svartsjuk person dör väldigt fort även om det är en bra person på alla andra sätt. 
vem vill bliu nertryckt och kallad saker utan anledning. man måste vara självständig men ändå älska. då blir det bäst tror jag.

är man ifrån varandra ibland så får man sakna personen då ser man plötsligt hur fin han är och inte bara alla småsaker man stör sig på om man är tillsamman dygnetr runt. 
att skita i sina vänner för att bara vara med sin kille, det håller inte i längden. så e de bara! skiter man i dem så skiter dem i en sen när man blir lämnad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0