trollmor?

tjaaa
idag har ja avklarat mitt första dag på praktiken! ja va fett nervös imorse men de gick bra. men ja hatar att vara en "svans" och de e verkligen de man är som praktikant! ja har bara suttit o kollat in hur dem gör i klassrummet o kännt hur läget e lixom.
den sista kvarten av dagen så fick ja lite kontakt me några av killarna så de vart lite kul iaf :-D

får se hur de blir imorn, ska ta me lite papper o så , så att  ja vet ´hur jag ska göra med upg + pappret från polisen.

blev hämtad när ja slutade bara för att de e glans is ute, uuuuuuuuuuuuuuuusch!

träffade en klasskompis som oxå praktiserar på skolan, de va skönt så slipper ja vara själv på rasterna. + att ja har min lilla carolis oxå :-D <3<3<3

gjorde mitt hår till affro för nån dag sen, de e fett tjockt hehe fett nice

kolla in mitt hår!!! trollhår??? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0