de e min chååååål :p

tjena tjena :p
de va ett tag sen. de som har hänt under tiden är skolavslutning, årets första dopp i kallhällsbadet, sooolat, bränt mig o mysst :-D spenderat tid med familj o vänner vilket är det bästa man kan göra!
jag har öven frächat upp mina naglar, denhär gången blev de syrenlilaglitter o jag är väldigt nöjd! :-D

ja va o bade me några vänner i fredags och det va ganska kul, fast det fattades ngra personer ;)

igår var jag på invigningsfest hos nettis o drack o åt jordgubbar på hennes nya altan , väldigt mysigt.
men när jag kom hem igen o gått o lagt mig så kom jag på att jag skulle upp tidigt dagenefter och gå på ett obligatoriskt möte inför jobbet i sommar :p
 men jag tog mig upp imorse och kom typ först av alla dit :p imorn ska ja på coachsamtal kl 2, innan de ska köpa ny mobil jiiiipie! sen tror ja det blir bad igen om de blir soligt :-D

juste va o bade me småtjejerna igår oxå men de blåste för mkt så vi åkte till bk o tog en glass istället :p


juste åkte en sväng med mamma o införskaffade lite arbetskläder o en keps till jobbet oxå :p fett nice!

bara för att jag har världens bästa mamma <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0