snicksnack

heeeji imorn e de fredag vilket betyder att de bara en jävla vecka till på jobbet sen e de sommarlov de två sista veckorna innan skolan börjar igen!!!! de e ju helt sjukt ju

imorn kommer familjen  hem igen så då blir allt som vanligt igen. de va fett skönt o va ensam hemma i två dagar me stina. man kan göra precis som man vill utan att någon har åsikter om det.

ja vill verkligen flytta hemifrån och verkligen få göra precis som ja vill! men iof skulle de va mysigt o bo me  någon men endå i en egen lägenhet.
det skulle ju va nice me ett riktigt jobb oxå. inte bara sommarjobb.

snart måste ja gå o lägga mig så jag inte försover mig imorn med. de va inte kul alls!


nu börjar ja faktiskt längta tillbaka till skolan lite. Att få köpa nya böcker o penner o få träffga alla kompisar igen. få tillbala ritinerna.massa nya roliga kurser e ju på g lixom ;)

 sisters <3

Kommentarer
Postat av: Annette

Fina ni <3

2011-07-17 @ 19:59:28
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill bara säga att du inspirerar mig malin :) verkligen

2011-07-21 @ 19:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0