shuubaggamedplickar

heej

idag har jag bara sovit, fikat,kollat på filmer& ätit igen hehe :p
ja va på invändningen med lillskrutten idag oxå, ska hämta henne på måndag. HOPPAS D GÅR BRA! men de tror ja ;) hon är rätt lättskött faktiskt. fetttt gullig iaf :D

jag har bara en skiva kvar på min O.C box!! de e sjuk, mååstr köpa 2an oxå ja e BEROENDE AV DEN
de e fett skumt för ja känner igen mig så sjukt mkt i den serien, med alla personer på olika sätt.
man blir både lycklig och ledsen på samma gång typ.

vet faktiskt inte riktigt vad ja ska sriva mer faktiskt.
måste läsa mina böcker, ja har en svensk & engelsk hehe får se hur mkt tid man har över till de. det finns så mkt annat man vill göra, datan o tven lockar en bättre än boken hiihi..

ja ska gå o göra om i mitt rum lite, städa ordentligt. ja tog bort hela mitt berg av kläder imorse de blev stor skillnad, man ser golvet igen hehe (a)
nej gud va tråkigt inlägg d blev. men lite uppdatering iaf... :p

ja vill göra om headern till bloggen, e lite trött på dem bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0