Ris á la Malta

tjatjaa'

idag har ja inte gjort mkt alls. vaknade vid halv 12, sen har ja bara varit hemma o chillat :D
hittade min fina present från matte som ja fick på min födelsedag :D hittade ramen mamma köpte till de, så ja har målat om den så den passar bättre i mitt rum hehehe

vid 6 tiden kommer nettis o hämtar upp mig, vi ska på hockeybockey match igen , d va lääänge sen ¨så d ska bli kul :D


i frdags va ja på filmkväll hos pernilla :D
igår va ja,mamma, stina o annette barnvakt till twinsen i kalhäll, de va oxå länge sen så de va gooosigt o välbehövligt , för ja har saknat dem såå!
ja somnade me dem, när ja skulle lägga dem igår , dem lägger sig vid 8 så ja somnade o sov ett tag, de va oxå mysigt :D


   en söndagmorgon när man e uttråkad :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0