luck is on its way back

tjaaa

fett chill dag jag har haft idag :D

va typ i skolan i 2 timmar idag, snackade lite me lärare o fick lite material och instruktioner så nu e det bara att plugga på det jag har missat så jag kan ta igen det :D älskar resursdagar, för man får komma när man vill o gå hem när man vill :D

ja o pernilla drog typ vid 2 , vi gick till centrum o chillade lite, fikade o satt o snacka en del:p
sen drog ja o hämta rolis på fritids, tänkte gå dit imorn o kolla om jag kan få en praktikplats där:D
först är man med i klassrummet sen på fritidsgården :D de kan nog bli kul om man hamnar där min vill :p

nu e ja typ klar med min religionsuppgift oxå , de känns bra, för den va rätt djup o tar tid att göra. jag är nöjd med mig själv idag! :D de e inte ofta så det behövdes!
(bara hoppas på att ja har gjort rätt)

ibland e de kul o prata me folk man inte pratat med på länge, de väcker gamla minnen o så, de leder oxå det glädje o det är possivt, det behövs i mitt liv just nu! :D de är roligare att vara glad än att vara ledsen hela tiden! = glädje, pluggande & kärlek :D så vill ja ha det från & med nu.
jag är trött på att alltid vara:= ledsen, hjärtkrossad & att alltid få falska förhoppningar av folk.!

jag vill vara glad och börja bry mig mer om mig själv, annars kommer ja drunkna i mig själv av allt jag vill göra men inte hiinner, för det är för mkt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra där älsklingen min!!!

2011-01-29 @ 06:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0