helgens sumering typ haha

shuu alla :)

igår vaknade ja vid tio , tog en dusch o sen när ja kom ner så kändes de som att ja va på ett hotell, frukosten va serverad ;)

sen vid 12 drog ja o mimmi till centrum o shoppade :-D ja hittade kläder för typ 750kr + mitt presentkort så ja fick en del påsar me mig hem :) + att vi tog en fika pause på momos fett gott. kaffe o morotskaka hihihi myys :)

kom hem vid 5 o hade myskväll

ja somnade inte förrsns vid typ halv 2... men de va d värt för de va underhållande :p


imorse vaknade ja vi 11 typ o vi drog till öb för att köpa lite smått o sen drog vill donken i stäket ;) lämnade mamma hos toffie&boggie sen hem.

ja ville oxå stanna men va tvungen o plugga inför provet


imorn kl 15.550 ska göra om mina naglar ingen fett länge sen nu, 5 vweckor på fredag :oooo not goog at all.
min vänstra långfingernagel gick av när ja jobbade i onsdags :(

snart ska ja tyå återvända till mitt pluggande :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0