å där står pop o sjunger!

heej!
nu har skolan börjat igen, i måndags... drygt vill ha meeeera lov!
i måndags hade vi vanliga lektoner hela dagen, trodde vi bara skulle ha en chill dag första dagen men NEJ da!
menmen så e de o va en hårt arbetande student hehe :p

en liten veckoplanering för mig :) snart har ja caschflow haha


ja jobbade i måndags eftermiddag oxå, de va kul men de blev lite fel , men ska ja fixa på fredag för då ska ja oxå jobba me henne :)

igår slutade ja oxå 4 från skolan, men då fick ju sjukts av annette så d blev bra endå, de va typ min enda lediga dag denhär veckan, nej torsdag oxå :)

idag ska ja träffa mina små sötnosar o fika lite , sen ska jag till mitt andra jobb, hämta honom kl 3 o vara där till 6 sen hem o vara ledig :)

imorgon är de bara skola som vanligt
. ta hem läxor inför prov kommande vecka
fredag. jobb 16-18 sen ledig :) handla fredag & lördagsmys :)

lördag. kanske träffa nån rolig kompis, annars bara ta d lungt o mysa hemma

söndag. pluggapluggaplugga!

rolig vecka hehe :p
men ja ser fram emot pengarna så ja kan fixa om naglarna, dem börjar bli övertunga :( hoppas dem håller till nästa onsdag :)

nu ska fixa mig sen dra till jakan :) tjatja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0