steffe!..... nä de va inte steffe

 2 bilder på mig o stiffe för nått år sen :p




tjoo
 igår va det alla <3 dag. kul för dem som har nån o fira me, annars e de inte så kul..
vi fick iof litte cuppcakes, hallonsoda, gelehjärtan o rosar i skolan de va ju lite gulligt :-D

jag gjorde alltså inte nått annat firande än de. kollade på tv ist för att mysa me nån man vill ungås med :/

jag var med på idrotten imorse, im sooo impresst asso, hur ofta händer de lixom?? hihihï (  hadde till&med planerat vilka kläder jag skukke ha på mig kvällen innan hih go for it girl

iefter de så drig  vi till simmis o tog en burgare  o kola faktiskt inte fanta haha!! bra där. sen har ja inte gjort mkt mer i skolan fatisk. kollat på en natt på muset o sen spelade vi ett miljö/pari spel nice ddag typ.

ikväll skulle mina små skruttisar komma hit o hälsa på. fett länge sen de va. boggie hade till&med drömt om att få komma hit, fett sweet<3<3



min laptop har typ pajat, internet funkar inte :( så nu siier ja vid stiffes data men msn fungerar inte på den hheller!!!! panik!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0