mina små bejbs

heej!
nu e de sportlov! för de flesta betyder de typ softa o bara göra roliga grejer:-D för mig betyder de pluggapluggaplugga! lämna in uppgifter jag ligger efter med så att jag kommer ikapp igen. Jag hatar när de blir såhär
skiter man i nått så blir de lätt så att de blir mer saker man inte orkar böja med, de blir en ond cirkel som e SVÅÅR att ta sig ur! men jag ska göra mitt bästa. har ju faktiskt en vecka  på mig
Efter lovet är de praktik i 4 veckor o jag vet inte hur jag ska gör för jag har inte fått några  tider o så. Måste försöka få tag i ett nr dit.


I fredags va twinsen här o slaggade över, asso dem e för söta alltså! man kan inte låta bli att bli gla när man ser dem :D <3<3
Så igår va ja ute o gick me dem innan dem skulle hem så då fick man lite frisk luft sådär på lördagsmorgonen hehe
senare på kvällen skulle päronen mina på 50års fest så ja o stinis va själva hemma o käka hämtpizza o chillade, de va nice
Idag ska va barnvakt till rolis o mandis en stund, så man får gosa me dem lite oxå.
rolis fyller faktisk år imorn så då blire kalas :-D grattis i förskott! <3<3+ gullungar! <3<3<3<3<3
+ mollybollyboo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0