happyface for you

heeej
ja e fettttttttt glad nu, ja börjar se ljuset i livet igen, de en bra början ju hehehe i´m happy again!

de va inte igår ja skrev att ja är glad igen va??
lite saker faller på plats så livet känns lite lättare
mysmys! <3

va på bio ikväll me skolan, i stan på rigoletto. vi såg the green hornet o den sööööög fyfan va tråkig den va asso. typ 2 scener i hela filmen som va kul. inget bra betyg från mig

snart måste gå o lägga mig för att orka upp igen imorn :/

juste ja tror att ja tror på gud/Allah, ja har bett till dem i en vecka nu typ. idag sllog min önskan in! happyface på den :-D

måste göra om mina naglasr igen snart, dem börjar bli förlånga mu, vet inte vilken färg jag vill ha bara.. :/
tips? :-D

Kommentarer
Postat av: Johanna

naturella e snyggast=)

2011-02-03 @ 12:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0