garnier nutrisse blond

tjaaa
igår hade vi middag, typ halv8 hos mig med annette  o matte. vi hade gjort 3 rätters. skiiit nice:D god mat o god dricka så de blev en mysig fredag :D



imorse när ja vakna så käkade vi frulle sen färgade jag hårtet :o :p ja va fett nervös men jag blev nöjd faktiskt, de blev mkt ljusare än innan. fick bort de mörka vinterblonda nu e ja sommarblond igen, de e det jag gillar.
för ja tror inte ja skulle passa i brunt iaf :p

så nu e de roligare o kolla sig i spegeln. blondt o brunt i ju fint ihop så de passar me mina naglar som jag gjorde i trosdags. bokade en akuttid på hemsidan så ja behövde bara vänta en dag. jag bröt min lillfingernagel på vänster handen, de blödde skiiit mkt så ja hade massa plåster o så för att den inte skulle gå av helt :p
men nu e de löst den e lika fin som innan typ


ja måste plugga ikväll o imorn. har redovisning i religionen på måndag, prov i svenska o ja lite annat tråkigt. så de ska ja försöka ta tag i sen

tänkte visa lite före/efter bilder. de ser typ ut som de e vitt men de e ljuset o cameran som gör de. de e blondt hihihi innan, mörk hårbotten. råttigt

efter.. mkt ljusare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0