dark cirkel

heej
här sitter jag o tråkar & mår dåligt (som vanligt)
jag e fett skoltrött nu, e trött hela tiden över huvud taget, orkar inte med nånting. ingenting kan få mig att skatta på riktigt längre.
känns som att det är nått som fattas, en del av mig som har försvunnit som är svår att hitta, vet inte om jag någonsin kommer göra de..
menmen, man kan alltid hoppas att den dyker upp nåndag

nej nu kom jag in i den negativa delen igen, ja skulle ju vara possitiv!!!

fick just en rolig nyhet, de va ju nått possitivt hehe
de kanske finns nått ljust i mitt mörka liv iaf..? ;)

måste köpa hårfärg/ toning nåndag i veckan oxå. vill bli fint blond igen, så man kan gilla spegelbilden lite oxå ihihihi

boooooooooooring inlägg, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0